måndag 26 november 2012

Sleten idag

Klev upp sex imorse för att ta mig hem till Moa och börja på resultat skrivandet! Har varit super seg hela dan, tycker ju ändå jag sovit bra inatt o.O hoppas man är lite mer på alerten imorn då vi fortsätter, men vi fick ju ändå 2,5 sidor skrivna (:

Sov hela vägen hem på tåget..inte direkt piggare efter det ''/ sen blev det tidig middag i form av gröt och knäckebröd ^^ Annars har jag bara slappat, kollat på tv och slösurfat lite. Tänkte nu sätta mig och spela lite Sims n__n och om sisådär en kvart ska jag se på Tv3 dokumentär.

Tycker btw att det kan komma åtminstone liite snö snart! Har verkligen noll julkänsla, känns helt sjukt att det är första advent på söndag redan! :o Men överdrivet mycke snö behöver det inte komma förrän jag kommit hem till Sollefteå, underlättar lite om jag nu bestämmer mig för att köra hem till jul (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar