fredag 9 november 2012

Decisions decisions

Blev ett pass på gymmet..var inte jättetaggad att gå dit, men efter att verkligen dragit sig iväg i regnet så känns det faktiskt bra. Och imorn börjar jag dagen med yoga ^^ har blivit en fin lördagstradition :D

Jag kan verkligen inte bestämma mig om vilja glasögon jag vill ha! Hade inte för mig att det var såhär svårt alla gånger innan man köpt bågar >.< jag gillar båda jättemycke, men dem svarta är nog snäppet skönare. Men jag kan inte riktigt bestämma mig om ja passar i stora bågar, ibland tycker ja de å ibland inte lika mycke :p Usch va svårt det ska vara!


Skulle egentligen diska idag..men det känner jag verkligen inte för! xD så tror jag ska sätta mig och rita lite ^^ så skönt att kunna göra precis vad som helst utan att behöva tänka "jag borde plugga istället.."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar