torsdag 15 november 2012

Granskning och kalas

Drog iväg för att vara i skolan 9-12, hade analysseminarium. Gav faktiskt rätt mycket, men det hade varit bättre om man fått arbeta med sitt egna material än för några random artiklar som man inte ens är intresserad av :p men men, tror nog det blev lite klarare hur vi ska göra framöver..iaf blev det de för mig :p

Skulle försöka granska lite på tåget hem, men jag slogs av en plötslig trötthet, så tog mig en powernap istället :p Men när jag kom hem satte jag mig med de härliga artiklarna! Satt fram till fyra, då var det dags för att göra sig iordning och börja rulla mot Jämshög för fyra års kalas (: riktigt trevligt var de!

Hemma från kalaset satte jag mig återigen med granskningen, fast besluten att färdigställa den artikeln jag jobbat med idag..och så blev det, blev ganska nyligen klar med den. Så nu ska jag nog zappa lite på tv och fortsätta antingen på min skiss eller på mitt målande i PS :p

(har btw inte det minsta ont i benet idag :o måste varit en "liten" nerv i kläm eller nått)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar