måndag 5 november 2012

Omtenta och Twilight

Gick ju inte så bra det där med tentan ''/ hade nått fel så det blir till att göra omtentan. Men tills vidare lägger jag den åt sidan, och pluggar desto mer till den större tentan som är på torsdag!

Blev en promenad hem i regnet efter tentan, var bara nån minut att springa ifatt bussen..men icke -_- men men, fick mig ju en powerwalk!
Hemma degade jag ett tag, kollade på Kitchen Nightmare och målade lite i PS (: sen satte jag mig och renskrev lite..men de var ju rätt trist, så satte mig och glodde på första Twilight filmen..måste ju se alla innan man går på bio den 14de ;p dock är det lite jobbigt att titta på då jag tycker att Kirsten Stewart är en värdelös skådespelerska >.<

Har nu suttit och kämpat med att göra frågor om pre -per -& postoperativ vård till vår lilla pluggsession hos Anna imorn! Blev några frågor..hoppas bara att de går att förstå :p
Har inte blivit tid över att fixa in några bilder här från i helgen..men det kommer det kommer :p Nu ska jag nog ta och hoppa in i duschen innan det ska sovas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar