söndag 11 november 2012

Fars dag!

Vet återigen inte vad jag gjort av denna dagen! Har typ bara degat vid datorn -letat julklappar ^^ har dock ingen aning alls vad jag själv önskar mig :p

Har iaf diskat bort en del av berget i köket, och hade väldigt underhållande sällskap av Chessie som stoppade in hela huvudet under rinnande kran och kunde verkligen inte fatta varför hon inte fick tag i vattenstrålen xD så söt så var hon!

Har även blivit ett grattis samtal till världens bästa pappa <3 och såklart pratades det med mamsen med ^^ ska bli så kul att komma hem över jul, saknar min familj så sjukt mycke!! <3

Sen blev det en trip till Kyrkhult för söndagsstek och UNO spelande (: lyckades till och med vinna nån gång med :p


Nu sitter jag och målar i PS samtidigt som jag följer EMA på MTV :p med är nästan bud på att stänga av det om Taylor Swift ska fortsätta roffa åt sig alla kategorier...SÅ bra är hon inte! -__-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar