lördag 24 november 2012

Pluggfri helg!

Gårdagen var riktigt trevlig och rolig! Jag åkte hem till Moa på morgonen och vi började med lite kaffe och kaka ^^ och mellan allt babbel blev det faktiskt lite gjort (: och även lite mer kakor ätna och mer kaffe drucket :p
När vi kände oss färdig tog vi oss ner på stan för lite shopping :D för min del blev det en juloutfit ^^ en jättemysig röd stickad klänning och ett par vita stickade over knee strumpor :D
På kvällen blev det även middag med tjejerna på grekisk restaurang (: och i brist på friterad bläckfisk i menyn, testade jag något nytt..moussaka, riktigt gott var de!

Idag tog ja sovmorgon till tio, kvart över drog jag ner till stan för att vara hos optikern 10.30. Så nu äntligen är mina nya glasögon!! :D Blev lite dyrare än jag tänkt men :p
Sen drog jag mig sakta hemåt med ett par stopp på vägen. Först åkte jag inom gymmet och tog ett härligt pass med löpning och styrketräning. Sen svängde jag inom Bennys för att hämta ut paket -en julklapp...men visade sig att den var trasig och inte som jag tänkt mig..så kommer skicka tillbaka den.

Hemma har jag tagit en skön dusch och även haft ansiktsmask ^^ Nu ska jag göra klart dopkortet till imorn, sen ska jag fixa mina naglar och sista antingen spela Sims (har ju fixat 'årstider' ^^) eller måla i PS
Så varken idag eller imorn blire nå pluggande! Så skönt att ha såna helger ibland!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar