söndag 11 november 2012

Bra start..

eller inte! Började denna fina söndag med att tappa en av mina linser på golvet >.< en av mina sista dessutom! Letade som en galning..hittade den tillslut, och efter många tvättar gick den faktiskt att använda :p MEN jag tror detta är ett tecken på att jag kanske ska ta och beställa en ny bunt med linser?

Igårdagen var mycket fin! Riktigt trevlig kväll hos Tim, Bella och Julius med kaffe, kaka och Skip-bo (:

Nu ska jag nog försöka äta lite frukost, sen ta itu med diskberget så jag blir av med det nångång! Sen ska jag nog inte göra så mycket, göra ett nytt försök till att rita, igår gick det inte alls bra. Det är så tråkigt när det går dåligt när man verkligen är sugen på att rita!

Nu sitter jag här och försöker underhålla en mycket rastlös Chessie, hon petar å har sig med ALLT då hon är uttråkad. Just nu är det mina glasfil som är mest intressant, lär vara i några minuter till ;p måste vara nån speciell lukt på den filen...alla katten som luktat på den får en craving att tugga lite med xD knasiga.. :p


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar