söndag 18 november 2012

Sovmorgon!

Snacka om sovmorgon jag tog idag!! Det var rätt länge sen jag sov till tjugo i ett :o det var riktigt skönt!
Dock inte lite skönt att kliva upp och vara jättekissnödig och hitta kattspya på tröskeln till toaletten >.< tror det kan vara lilla Chessie som är kass i magen, för hon kräkte en gång till sen ''/

Såg klart på Twilight historien igår, riktigt bra! Direkt efter bion tyckte jag att "nja, den var inte den bästa i serien.." men nu i efterhand tror jag faktiskt att det var den bästa! :p

Annars igår satt jag och ävlades med min symaskin, skulle sy iordning en dyna, och det gick jättebra..tills jag kommit till hälften, då börjar undertråden att krångla, bara trassla till sig och göra öglor. Fick många tips på FB om trådspänningen och massa annat, men inget hjälpte. Mitt sista försök var att googla på 'trasslande undertråd' och detta gav faktiskt lite hjälp. Jag skruvade åt den lilla skruven på spolkapseln, och det blev faktiskt mindre trassel, men det är fortfarande något som krånglar >.< ska ge det ett nytt försök idag, för jag SKA ha det klart!
Nima gillade symaskins kåpan och ville gärna ligga i den ^^

Nu ska jag snart börja granska en artikel, få det överstökat. Sen vet jag inte alls vad som händer idag..förutom tvättid kl sex :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar