onsdag 14 november 2012

Planering och granskning

Mötte upp Moa kl nio på skolan, där gjorde vi till en början en planering för de kommande veckorna..dock lite svårt då vi inte vet när vi ska ha mittseminarium (allas examinatorer står med på schemat utom vår -_-).

Blev också lite granskande av artiklar..inte det roligaste, men det måste ju göras! Vi planerade även lite roligare saker..nämligen en liten trip till Ikea imorgon :D har velat åka jättelänge så har samlat på mig en del jag ska köpa xD Kommer bli rewligt ^^ ta en pluggpaus innan vi ens kommit igång ordentligt med pluggnadet :p

Nu på kvällen har jag mest suttit och skrivit ihop en lista av allt som ska köpas imorgon, sen har jag målat lite i PS, måste tänka till lite extra varje gång jag funderar på att lägga ut en bild på work in progress..men här blir inga sneak peaks inte! ;p
Nu ska jag ta och göra mig iordning och krypa ner i soffan och titta på något tills jag somnar :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar