tisdag 6 november 2012

Färdig..

..med pluggandet för idag! Är helt slut, men jisses vad flitigt plugg det blivit idag :D Hittade faktiskt hem till Anna, där det blev tentafrågor 9-16, sen även x antal timmar hemma (:
Gjorde en av övningstentorna och det kändes faktiskt helt okej..trots att jag hade sånna hjärnsläpp hos Anna att jag bara ville börja störtlipa! Men men..hoppas det går vägen på torsdag!

Har helt glömt bort att jag har en utav låne-bågarna på mig, skulle känna hur de kändes..borde ju vara ett bra tecken att jag inte känner av dem? Men har fortfarande svårt att välja! Står mellan dem större svarta, och de gråa Björn Borg bågarna...har ju som inte riktigt råd att köpa bägge tyvärr ''/

Tänkte lägga upp lite bilder från helgen ^^ blev dock inte lika mycke bilder som jag först trodde :p
sen ska jag koppla bort plugget lite och kika på andra twilight filmen (:

Tjusig dekoration på Fridhemsgatan ^^

Festfolket i soffan

Mäzi och Linnea n___n

 ...hah ja vad ska man säga? xD märklig skara

Dags att ladda kameran!!

Mäzi utsätts för gevärshot! :o :p

 Kanske inte den bästa bilden men...this is me ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar