torsdag 22 november 2012

Redo för färg

Vaknade med ett ryck och trodde att klockan var alldeles för mycke så jag missat min tid hos frisören, men klockan var "bara" halv tolv :p Så nu har jag gjort mig iordning så jag är färdig..borde sitta och plugga innan jag ska iväg..men vet inte om jag pallar :p

Börjar känna mig snurrigt hungrig :s och har verkligen igen frukost att tillgå..förutom ägg, men det vill ja inte ha. Så får väl hoppas att jag klarar mig tills efter frisören, så får ja åka och handla då.

Är lite nervös över frisörbesöket faktiskt :o tänk om det inte blir fint?? att jag inte passar i det? Visserligen har jag mörkbrun hårfärg liggandes i badrumsskåpet utifall att :p
Nu vet jag inte alls vad jag ska göra..har ju verkligen inte lust att plugga.
Dessutom blir jag alltid sån när jag ska vara nånstans en viss tid, att jag vill inte påbörja nått annat för "det hinner jag nog inte.." eller att man då inte hinner göra klart de man började med innan man ska iväg..är likadant hur lång tid det än är tills jag ska åka, som nu är det en timme typ tills ja ska ner på stan..och ändå känner jag för att inte påbörja nått annat. :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar