söndag 18 november 2012

Film och pyssel

Det har inte blivit någon artikelgranskning idag :p tänkte att om jag gör två imorgon och två på tisdag så hinner jag ju färdigt tills på onsdag då vi har handledning, även om jag tar en pluggfri dag idag ;)

Men dagen har inte varit så aktiv, har slökollat lite på tv. Sen har Tim, Bella och Julius varit här på filmbesök (: det kikades på Ted, betyg; mycket bra! :D


Efteråt har jag suttit och pysslat ihop ett gratulationskort till lilla Lo, ska skickas tillsammans med paket imorn och förhoppningsvis kommer det fram så hon får det på sin 1 års dag på onsdag ^^
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra :s är lite sugen på Sims, men om jag startar det nu vet jag med mig själv att jag kommer fastna med det :p och jag ska faktiskt inte ta samma sovmorgon imorn som jag gjorde idag :p Så det blir väl att underhålla mig med nått annat ett litet tag innan det är dags att sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar