måndag 14 januari 2013

Vilken dag!

Har haft massa roligt hemma hos Moa, med uppsats granskande och powerpoint byggande..den blir såå tjusig så, fast att den inte är rosa ;p

Har även fått två VÄLDIGT trevliga samtal idag ^^ me so happy..men tror jag håller på detaljerna ett litet tag till för att vara på den säkra sidan n__n

Kom hem till "fullt hus", Stefan och Tobbe var nämligen på besök :p de spelade lite xbox medan jag lullade runt på nätet och pluggade lite :p Sen blev det även lite skräpmat i form av schnitzel..väldigt gott ^^

Nu ska jag nog bara softa fram till sängdags..blir nog en liten fika med, har nämligen en chokladkaka i ugnen :D sen får det banne mig vara bra med sötsaker och skräpmat! Nu ska det bli ordning på torpet! ;D

Bjuder på en sommarbild för nu är jag less på vintern ;p plus att jag är väldigt sugen på att börja skjuta lite pil igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar