söndag 20 januari 2013

Dags att sova

Denna dagen har varit effektiv vill jag lova!! Städat så att nästan hela lägenheter är fläckfri (har dock inte tagit badrummet än). Har också fått upp den fina hylla ja köpte på ikea i november december nån gång :p och katterna verkar ju gilla den, aningen skeptiska än kanske..men det ger nog med sig, särskilt när den fina dynan kommer på plats med!

Har även fått upp min tavla jag målade för ett tag sedan! Var ju inte det lättaste då det inte fanns en enda spik i hela lägenheten! Men hittade nån sorts spik med nån plastplutt på som jag fick bygga om lite ;p

Nybäddat är det i sängen med! Med de fina sängkläderna jag fick i julklapp, som jag verkligen har suktat efter ^^
Så nu ligger jag nyduschad i en säng med nya sängkläder..den bästa känsla, eller..EN av de bästa iaf n_n

Nu ska här sovas! Ladda inför en ny vecka med kursstart innehållande tre veckor teori, alltså många långa dagar i skolan. Och sedan höjdpunkten..praktik fram till sommaren! :D
God natt allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar