lördag 26 januari 2013

Härliga helg

Så skönt att vara lite ledig (: första delprovet för denna kursen skickades in idag, och har inget annat att plugga förrän på måndag då vi får nästa uppgift (: Så denna helgen kan man verkligen göra precis vad man vill ^^

Började dagen med ett yoga pass, och jag kan garanterat vänta mig träningsvärk..såå skönt! Blir dock lite irriterad över folk som anmäler sig till passet och sedan bara sitter och glor på alla andra, jag är inte sån som tycker att alla ska köra på superseriöst (om man inte vill förstås), utan man får ta det i sin egna takt. Men att inte ens försöka? Då kan man lika gärna lämna salen. Men men, jag fick mig ett bra träningspass iaf! :D

Nu sitter jag och funderar vad jag ska göra med min lilla nötpåse jag har kvar sedan julbaket, tänkte ev baka nötbröd. Någon som har ett bra recept att dela med sig av? Blir visserligen inte av idag, måste handla jäst först :p

Annars vet jag inte vad dagen/kvällen har att erbjuda. Antingen blir det lite filmtittande, målande eller Sims spelande (: och bestämma om jag ska gå på CXWORX passet imorn (mage & rygg) eller om jag ska gymma på egen hand.

I brist på andra bilder så tar vi en gammal n__n

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar