torsdag 24 januari 2013

my day

Tog ledigt idag ^^ skulle haft föreläsning 9-12 idag men jag pallade inte riktigt, får läsa mig till det på egen hand (: men imorgon blir det nog intressant, men gästföreläsare och allt!

Tänkte jag skulle gå till gymmet imorse, men när jag vaknade och skulle kliva upp kände jag att jag hade väldigt ont i höger fot (och har fortfarande), så innan jag hade bestämt mig för att kanske gå dit ändå men inte köra löpbandet, så hade klockan blivit så mycke att det var dags att göra sig iordning för att åka till Kyrkhult på födelsedags middag >.<

Nu är vi typ precis hemkomna..ska väl snart lägga mig och sova. Har dock inte lust med de..men vet heller inte riktigt vad jag vill göra istället xD förutom att bli av med det onda i foten! Tar emot lite att tänka på morgondagens promenad till stationen..kommer inte vara en trevlig en. För bussen kan man då rakt inte ta då den aldrig är i tid, och bilen har jag inte lust att kliva upp tidigare för att sitta och värma upp innan jag åker. Så jag får minsann plåga mig själv igenom den där promenaden.

Har lust att måla en ny tavla, har två dukar som bara väntar :D vet bara inte vad jag ska hitta på, trots att jag har en hel mapp med inspirationsbilder :p

Nej hörrni..nu ska jag ta och krypa i säng..eller ja, rättare sagt krypa ner i soffan xD brukar alltid somna i soffan innan jag förpassar mig till sovrummet. Så skönt att somna framför tvn ;p


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar