lördag 19 januari 2013

Bakisyoga

Ny upplevelse; gå på yogapass med en liten baksmälla xD kände mig helt klart lite mör, men de gick ju bra :) kan dock inte avgöra om det var pga baksmällan eller för att jag inte åt nått innan passet, som ja mådde lite illa..kanske en kombination? :p

Gårdagen var riktigt lyckad! Moa kom runt ett typ å då satte vi igång och fixade med det allra sista på c-uppsatsen. Därefter gjorde vi lite mat -kebabkött, med ris och currysås :)

Vidare under kvällen droppade det in folk, det blev god dricka, bra musik och roliga samtal :p Spelade även en runda "Med andra ord" ..jag och Moa utklassade Tage och Tobbe stort!!

Just de! Innan alla kom så fixade jag iordning mina örter ja fick i julklapp med :) så om ca tio veckor (om beskrivningen på förpackningen stämmer) har jag nog lite baslika, koriander och thymus (vad det nu är) att krydda maten med ^^

3 kommentarer:

  1. Thymus är ju en körtel..Bräss heter den på svenska..haha! dom måste ju mena timjan..

    SvaraRadera
  2. Haha du odlar körtel i en kopp :D /Bella

    SvaraRadera
  3. hahaha xD jo fick veta att det är timjan ^^

    SvaraRadera