onsdag 30 januari 2013

Våren är här!

Vaknade och kollade ut på bar mark och solsken! :D Luktade till och med vår när jag gick ut ^^

Började dock dagen med att sitta i fem minuter i telefonkö hos If försäkringar, för att jag fått en påminnelse att betala 13600kr (!!) dom hade tydligen inte fått in att jag bytt försäkringsbolag till bilen..men det var lätt fixat iaf!

Sen tog jag mig iväg till gymmet! Och kunde till och med ha mina converse idag då våren tittat fram (brukar inte ha dem på vinter då de är så kalla och blir lätt blöta)!
Gymmandet kunde ju gått bättre "/ träningsvärk komma jag nog få, men ja kände mig ändå klenare än förut, hoppas bara det är en engångsföreteelse! För det känns ju inte jättebra.

Nu blir det att dricka min c vitamin sen hoppa in i duschen, och sedan får jag se vad jag hittar på med resten av dagen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar