onsdag 9 januari 2013

Åter i Blekinge!

Igår kväll vid halv nio tiden kom jag och pappa fram till Karlshamn. Här finns ingen snö kvar ''/ men lägenheten står kvar iaf..nästan intakt :p
Blev mottagna med bjudning av go mat och sedan blev det bara slappande i soffan (: Att man kan vara så trött efter att bara suttit i bilen hela dagen!? 

Idag blev det uppstigning vid sex för att lite senare skjutsa världens bästa pappa <3 till tåget. Sen somnade jag om i nån timma innan jag klev upp och tog en varm lång dusch..väl behövlig! Sen var jag redo för att ta emot Moa ^^  Blev en sista slipning av c-uppsatsen, och vi kom fram till att den färdig är 3 meter och 8 cm lång :p

Efter att Moa åkt hemöver har jag inte gjort mycke..eller ja, jag har iaf gjort ett försök till att plugga läkemedelsberäkning, men jag somnade visst ^^ men det blev ett bättre försök nyss, hann en hel del innan jag blev less :p
Men jag är fortfarande sjukt trött, så ska nog snart gå och lägga mig, riktigt sova ut..om det nu komma hjälpa?

Nima har hittat ett nytt favorit-sov-ställe ^^ så söt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar