tisdag 15 januari 2013

Det närmar sig

Snart är det vår tur att grillas på slutseminariet! Börjar kännas lite nervöst, tycker inte alls om muntliga redovisningar -_- men det måste ju gå vägen! Hoppas bara vi inte får så mycket att komplettera.

Idag har jag iaf återigen tagit mig hem till sötaste Moa för lite redovisningsplanering ^^ så nu är powerpoint och "manus" helt färdigt..typ :p Gick rätt fort så blev en kort pluggdag idag.

Var duktig på tåget hem och läste övriga i gruppens c uppsatser (alla ska man ha koll på ;), höll dock på att somna där ett tag :p
Väl hemma så fortsatte jag faktiskt med läsandet fram till nu, så nu är det helt färdigt med (:
Så nu kan jag leka vad jag vill resten av kvällen ^^ först blir det nog till att göra middag..risgrynsgröt står på menyn då vi har mjölk hemma som inte komma användas till nå annat :p

Vad pluffsig ja ser ut >.< blir gymmet imornbitti så det blir nån ändring ;D

Vi har fått tillbaka vintern här nere, -3 grader (inte överdrivet kallt men ;) och massa snö. Luva, halsduk och vantar på!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar