tisdag 1 januari 2013

Nytt år!

Nu har det varit lite öde här på bloggen tycker ja :p har haft några underbara dagar hos syster med familj i Junsele ^^

Dagarna har bjudit på spelkväll, "storshopping" i Ramsele, middagsbjudning för mamma och pappa, och massa skönt soffhäng ;)

Tänkte köra en liten bildbomb och sen bättra mig på uppdaterandet framöver :p
Kan tillägga att vi (syster med familj och jag) åkte till mor och far i stan igår för att fira nyår med dem och våra kusiner. Mycket trevligt må jag säga..spelade party alias och retro så vi nästan missade tolvslaget xD

 Denna damen har smittat mig med sin snorighet..men man kan ju inte låta bli att pussa på na ^^


 Vi hade även gjort kladdkaka till efterrätt, men den såg så inbjudande ut så ja hann inte ta nån bild ;p
 Min nyårs outfit ^^

 Lo i sin fina nyårsblåsa n__n

En trött och snorig Lo som idag åkte hem till Junsele skogarna igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar