lördag 12 januari 2013

I made it!!

Uppstigning kl 7 imorse för att dra mig iväg till skolan för att ge mig på den där läkemedelsberäkningen igen! Har inte känt mig särskilt nervös, för det känns som att jag kan ju matten, men det har lyckats bli en massa slarvfel tidigare. Men när jag skulle ställa mig upp och lämna in tentan, ja då kom nervositeten!!

Hela tågfärden hem satt jag bara och hoppades på att jag klarat den, kändes ju faktiskt som det gick bra. Och 12.30 kom resultaten in på First Class...ALLA RÄTT!! Äntligen är det slut med läkemedelstentor!! ;D

Detta firade jag med soffmys och en powernap :p nu ska jag göra mig iordning för att dra på bio med Tage och Stefan (: Det blir till att se min allra första 3D film; Life of Pi.. ska bli riktigt spännande (: är dock lite rädd att jag inte gillar 3D och att det förstör filmen lite :s


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar