onsdag 2 januari 2013

Effektiv sjukling?

Trots att jag bara legat i soffan hela dan så har jag fått lite gjort. Och mer blir det nog framåt kvällen och imorgon. Jag har världens bästa pappa som åkte till jobbet å skrev ut lite papper till mig så jag kunde skicka tillbaka lite kläder ^^ sen har jag även från soffan fixat så jag har en bra mycke billigare bilförsäkring, fick 6 mån hos If när jag köpte bilen, men nu vill dem ha 1130 kr/mån, så flyttade det till SalusAnsvar (där jag även har hemförsäkring å annat) som vill ha 470 kr/mån..liiite skillnad! ;)

Efter maten ska jag sätta mig och kolla igenom vår C uppsats, har blivit helt uppslukad av ledigheten, då det är tur att vi i princip var färdig med den innan jag åkte hem.
Har just kollat på en rätt bra film, kanske inte jättebra effekter på vissa ställen men hey..det är ju inte allt ;p


Snart är det middag som gäller här, sen som sagt lite C uppsats petande..kanske man ska ta och vara lite kreativ efter det med? Och självklart ska det intas massa halstabletter och ev lite hostmedicin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar