torsdag 31 januari 2013

Dags att sova?

Det har inte blivit nått vettigt gjort ikväll, bara glott på tv..skulle ju rita! Jag är riktigt seg på att komma igång med det, även fast jag känner mig jättesugen, vet bara inte vilket av alla mina projekt jag ska börja med xD fastnar ofta i att leta ny inspiration istället för att faktiskt börja med något :p

Har sån sjuk lust att fixa mina naglar hos nån som verkligen kan med det, dock känns det lite onödigt då det bara är en vecka kvar tills jag ska ut på praktik..och då får jag ändå inte ha fina naglar -_- nackdelen med det yrke jag valt :p men men, får hålla mig till lösnaglar de dagar jag är ledig.


Nej nu är det nog hög tid för mig att gå och sova om jag ska orka upp imornbitti!
Så sov gotta allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar