tisdag 29 januari 2013

Shopaholic?

Har idag suttit på föreläsning om Palliativ vård, inte lika intressant som igår, men ack så viktigt!
Somnade till på tåget påväg hem, fast det var meningen att jag skulle renskriva >.< har varit sjukt trött mer eller mindre hela dagen.

Hemma började jag på middagen nästan på en gång, fast jag inte var hungrig lyckades jag äta lite iaf, har inte varit hungrig eller sugen på att äta på typ två dagar, känner mig fortfarande inte så sugen på de ''/
Sen började jag på renskrivandet medan Tage satte igång Gangs of New York, den var väl bra det lilla jag hängde med xD

Jag fick även min något försenade julklapp av Tage idag! :D Ett par JÄTTEfina örhängen och ett halssmyck ^^ <3 kommer nog bild så småningom (:

Annars under kvällen började jag leta efter en vårjacka, hittade några som är rätt intressanta innan jag kom in på ett ställe där jag vill köpa ALLT på sidan!! Kommer bli att lägga en beställning där nångång framöver! SÅ mycket snyggt fanns det! Till exempel denna snygga jacka/kofta, ser ju hur mysig ut som helst! Men jag tror jag kanske får banta lite om storlekarna ska sitta lika bra som på modellerna..nämligen bara asiater...hade ju faktiskt inte tackat nej till att vara asiat! xD ^^


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar