måndag 21 januari 2013

Första dagen

Japp, då var första dagen på sista terminen och kursen avklarad! Kändes helt overkligt i förmiddags när lärarna pratade om examensdagen som om den är nästa vecka :p men tiden kommer bara att flyga iväg har jag en känsla av! Vissa saker är jag lite nervös inför..till exempel NKSE tentan (nationella sluttentan), men tidigare statistik gjorde mig faktiskt lite lättad :p typ tre stycken av alla studenter som kuggade den förra gången :p

Men men, tar man bara en sak i tag går det nog bra! Idag har det iaf varit en lång dag med massor av information. Börjat med ett grupparbete idag med, som ska vara inne på söndag. Så när jag kom hem blev det en trip till affären...katterna var ju utan mat igen ;p och sedan satte jag mig och renskrev lite och började på "min" del av arbetet, ska ta reda på diagnostiseringen utav gastroenterit och ileus.


Till allt skrivande har jag lyssnat på Outsiders och Det okända. Men nu är det minsann dags att gå och sova..uppstigning klockan 6 imorgon för ännu en dag i skolbänken till klockan 16.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar