onsdag 23 januari 2013

Sushi and a movie

Drog mig verkligen ur sängen idag..gav upp försöket att ta på mig linserna, de va jag alldeles för trött för :p

Tog mig iaf till skolan, där vi satt förmiddagen med grupparbetet om gastroenterit och ileus. Efteråt drog jag och Moa ner på stan för att lulla runt lite :)

Jag införskaffade en starkare tråd till sista delen att sy på kattdynan ^^ fick även mina glasögon fixade, hoppas det blir bättre med de mjukare "pluttarna" :p

Sen blev det middag i form av sushi på Ko-San :D så gott!! Vi hade utsikt över parkeringsplatsen och upptäckte en parkeringsvakt, blev väldigt intressant att följa hans arbete :p och framför allt studera förarnas beteende när de kom tillbaka till bilen :p totalt som vi såg gav han ut fyra böteslappar.

När vi sen skulle traska till bion blev vi haffad av en mycket trevlig värvare från Läkare utan gränser. Både jag och Moa är nu stolta månadsgivare ^^ känns bra! :)

17.30 satte filmen igång -Les Miserables. Suveränt ra film som jag rekommenderar till alla!! :D

Nu sitter jag på tåget hem, är fruktat kissnödig (men tänker INTE gå på tågtoan!) och inser att detta blir ett väldigt textigt inlägg xD tänkte ju att jag skulle ha en bild på den fina middagen, men ja var för hungrig för att komma ihåg de xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar