fredag 18 januari 2013

Busy day

Ställde klockan på nio idag för att jag skulle hinna plocka undan lite här hemma innan jag drar till gymmet, för sen när ja komma tillbaka så blir det till att hinna duscha innan Moa kommer på besök! :)

Har ju helt glömt bort att blogga om gårdagen! :o Vi hade ju vår c-uppsatsexamination! Som väntat var jag inte särskilt nervös förrän tills precis innan jag skulle börja prata >.< (hatar redovisningar). Men det gick jättebra! Vi fick några smågrejer att komplettera, men annars blev det ett VG för vår del! :D

Efteråt följde jag med Moa och hennes mamma ner på stan, dock var inte jag å Moa shoppingsugna så vi satte oss på Brödboden och tog en fika istället (dock bara kaffe för min del, hittills klarar jag mig rätt bra med att inte äta godis å kakor).

Väl hemma igen blev det en snabb middag i form av gårdagens rester, sedan blåste vi iväg till Ringamåla för en kopp kaffe och umgänge med Tim och Bella :)

Nu som sagt ska jag inte dra ut på det längre! Nu ska jag traska iväg till gymmet!! Förhoppningsvis drar ja på mig en rejäl träningsvärk ;p Frågan är bara hur ja ska orka kliva upp till yogan imorn då vi ska ha folk över ikväll/natt ;p



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar