måndag 28 januari 2013

Har haft saker att göra hela dagen, mestadels har den bestått av föreläsning om onkologi och därefter en massa renskrivning med en paus för att handla. Passade på att panta när vi va på affärn..slog nog mitt pantrekord xD har nog aldrig pantat för så mycke som 123kr haha :p

Eftersom jag nu varit duktig och varit godisfri i hela två veckor :o så belönade jag mig att lägga det som förut hade gått på godis, på en ny mascara och ett ögonfransserum! Hoppas att det funkar, för just nu tycker jag mina fransar är näst intill obefintliga "/

Hela kvällen har bestått utav renskrivning, men jag fick även ett trevligt kvällssamtal med lilla Lo på FaceTime ^^ så söt hon är <3 annars som sagt, skrivande också lite Det okända på de :p

Nu är det hög tid att sova! Ny dag med föreläsningar, intressant och roligt då det är två bra lärare som föreläser, finns ju helt klart värre att lyssna på ;)

Kan lugnt tillägga att dagens roligaste moment (förutom när Lo ringde) var när Moa inspekterade Annas matlåda -ett vikt stekt ägg xD you had to be there -priceless! ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar