tisdag 22 januari 2013

Dagens

Nu så är jag färdig skriven för idag! Är rejält trött i handen :p Idag har det varit föreläsningar om åldringsprocessen och på eftermiddagen arbetsledning..men jag stannade bara till två (istället för till fyra), var riktigt skönt att komma hem i nån vettig tid!

Hemma blev det nästan på direkten en tripp till biblioteket, hämta ut lite kurslitteratur (förhoppningsvis de sista jag behöver ;) sen blev det en snabb middag i form av rester och sedan var det bara att sätta sig med plugget tills imorn..men som sagt nu är det färdigt, så vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu :p

Fick idag tid till besiktning av bilen..så där rök 300kr >.< hoppas bara det går igenom felfritt!

Nu ska jag skicka lite mail tänkte jag, sedan blir det nog bara att slappa..och somna rätt tidigt gör ja nog med! Frågan är när jag ska ha tid/ork att träna?? Vill så gärna men känns som man aldrig har tid...imorn blir inget för då ska vi sitta med grupparbetet och på kvällen ska jag och Moa på bio ^^ och på torsdag blir det förmiddagen i skolan, och kvällen antagligen i Kyrkhult på födelsedagsmiddag, eventuellt att jag hinner gymma på fredag eftermiddag? GE MIG FLER TIMMAR PÅ DYGNET!!

ooh..kan även informera att jag köpte hårfärg igår :D blir väl att testa den inom snar framtid

aw ^^ hittade bilder på Nima (övre bilden) och Chessie (nedre bilden) när de var jättesmå! :D (tycker ju Chessie fortfarande är väldigt liten, men inte i jämförelse med då) :p




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar