måndag 21 maj 2012

Sommarhetta

Jag pallade verkligen inte göra nått alls igår när jag kom hem, åt lite klyftpotatis och kollade lite på tv. Sedan somnade jag i soffan vid typ elva..sov till tre på natten, då jag gick och la mig i sängen istället :p Var helt slut!

Idag är verkligen sommaren här! Jisses vad varmt det är!
Tog mig en dusch det första jag gjorde. Och kort efter det fick vi besök av Tim (: det blev kaffe och The Loop.
Sen drog jag och Tage ner på stan för att handla lite, och jag skulle fixa lite annat ^^ nu ska jag sitta här hemma och fixa lite..borde börja plugga, men det hinner jag nog med. Ska försöka ta mig en liten nap med, ska palla med nattpass ju!

Tror jag ska sätta mig på balkongen och pyssla med det jag har att göra, hoppas att man får en gnutta sol på sig med :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar