fredag 25 maj 2012

Redo för Kalmar

Nu är allt packat och klart för att dra till Kalmar :D är visserligen ett tag kvar innan vi åker då planerna blev lite ändrade ''/

Jag rekommenderar btw inte sticker stipes till naglarna särskilt starkt! Dessa var det jag använde,  för det första så räcker inte en stipe till så många naglar, typ 2-3 st. Sen så sitter dem inte bra, dem lossnar i kanterna :s
Sen var det svårt att få ett fint mönster, hade velat ha dem mer rundade istället för raka linjer. Men men, jag har reparerat det som inte höll natten, och hoppas på att det blev bättre med ett lager top coat till. Annars har jag med mig nagellådan så jag kan hitta på nått annat imorgon ;p


Nu sitter jag mest och försöker att fördriva tiden till klockan fyra då de andra resenärerna anländer för Kalmarresan. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på..förslag?

Så här blev btw håret (: är riktigt nöjd med färgen! Märkte dock när jag plattade det att jag missat vissa fläckar xD då det är liite ljusare på vissa ställen, men det är inget jag stör mig på (:


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar