fredag 18 maj 2012

Lyxpass en fredag :D

Klev upp nio imorse och började med att göra mig iordning. Sedan ställde jag mig och diskade det sista..så nu har vi ett diskfritt kök igen :p

Sen så var det mot praktiken som gällde vid 12, och det passet blev inte långvarigt..slutade klockan fem xP Det var så himla lugnt på avdelningen ikväll, nästan inga patienter och inte direkt något att fixa med. Så min handledare för dagen (min riktiga handledare var sjuk) sa att jag kunde gå hem om jag ville (:

Så nu fördriver jag mest tiden fram till att Mäzi kommer med bussen ^^ vi ska ha sleepover n___n

Ska väl snart ta och göra mig någon middag..fast det är trist att göra mat när man är själv som ska äta..Tage har ju flytt fältet för att grilla hos familjen ikväll :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar