onsdag 9 maj 2012

Praktik och planerande

Hade praktik 7-14 idag, fick gå tidigare då det ändå var avdelningsmöte på eftermiddagen. Under förmiddagen var jag med på teamsittning och vårdplanering, sedan hände inte jättemycket, en vääldigt lugn dag (: skönt med tanke på att jag sovit kasst två nätter i rad ''/

Hemma har det blivit mest slappande, skulle egentligen ut och springa -men mina ursäkter denna gången är att det var trist väder och jag var trött xD måste verkligen bli av med min lathet!
Sen har jag suttit ett bra tag och planerat Tim och Bellas bröllopspresent :D ska iväg och fixa det imorgon efter praktiken tänkte jag ^^

Jag satt också ett bra tag och velade om jag skulle ringa Studio 33 och boka tid för hårfärgning och nagelförlängning, men den snåla sidan av mig fick sista ordet så det blir till att fixa naglarna själv..men färgning ska jag göra hos frisör..ska bara hitta en bra (: (och helst billig). Men nån gång i framtiden ska jag ha nagelförlängning..det är såå fint ^^
Nu blir det fortsatt slappande, och kanske lite Greys till det innan läggdags!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar