fredag 4 maj 2012

Äntligen helg!

Jobbat 7-15.30 idag, och har gjort massor idag känns det som, jämfört med andra dagar. Har varit med på ECT behandling, som då är elchocker, det var lite läskigt att se, men ska bli intressant om patienten blir förbättrad (: Sen har det varit utskrivningssamtal och lite annat, och innan jag gick hem satt jag lite och kollade efter vetenskapliga artiklar till mitt kommande arbete.

När jag kom hem blev det att varva ner lite, innan jag drog ut på en skön springtur :D Förbättrade min förra tid med 40 sekunder! :D det går åt rätt håll!

Nu har vi precis varit och handlat, och håller precis på att göra middag -det blir kebabkött, ris och currysås ^^

2 kommentarer:

  1. Jisses, så läskigt det där låter ;O
    Men bra jobbat med tidsökningen! :D <3

    SvaraRadera
  2. Ja det var lite läskigt, det såg typ ut som gamla filmer då de får elchocker, fast att han var nedsövd förstås, men just ryckningarna.
    Tack ^^ riktigt nöjd blev jag, hoppas det fortsätter på den vägen :D <3

    SvaraRadera