torsdag 3 maj 2012

Mot skolan!

Var riktigt trött när jag klev upp, men dröjde inte så länge förrän jag kände mig pigg, och en morgonpromenad i solen gjorde inget värre :) hoppas det håller i sig hela dagen!

Hah klev just på tåget och jag tror jag blev raggad på xD och det må då vara den sämsta ever xD han hälsade och frågade vart jag skulle, och jag svarade Kristianstad, också frågade han om jag bodde där, svaret blev ju nej :p sen frågade han antingen "har du facebook?" eller "kan jag få din facebook?" jag svarade nej..och sedan gick han xD ja jag säger då de!!

Man kanske ska lägga förslag att ha lektionerna ute idag, så kanske man kan jobba liite på sin obefintliga bränna :p jag vill utomlands igen, bara ligga och steka, se fina ställen och hänga i baren ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar