lördag 12 maj 2012

En kväll i Kristianstad

Nu har jag nyligen kommit hem från vår otroligt roliga tjejkväll hemma hos Emilie ^^
Det blev tacosmiddag, buzz spelande, kaffe och en massa trevligt prat (: dock alltid trist att jag måste åka så "tidigt" för att hinna med det sista tåget hemåt ''/
Såhär kan det se ut på våra kvällar xD (bild stulen från Emilie)


Nu sitter jag ensam hemma med mina katter..känns väldigt konstigt att inte ha Tage hemma! Jag har en känsla av att jag kommer att sova i soffan inatt. När jag är ensam hemma så vill jag ofta sova typ centralt i huset/lägenheten, det var samma när jag var ensam hemma hos min mamma och pappa..istället för att sova på mitt rum (längst upp på "vinden") så sova jag på soffan i vardagsrummet xD normalt? Jag tror att det har att göra med att jag känner mig säkrare då.

Ska se om jag hittar något att underhålla mig med tills jag somnar...verkar ju inte gå nått bra på tv iaf ''/ men nått ska jag väl kunna hitta på (:

God natt alla där ute! Hoppas ni haft en bra dag och kväll! (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar