söndag 27 maj 2012

Mors dag! ^^

Då var denna underbara helgen över! Det har varit så kul! Tim och Bella var såå fina på sin stora dag ^^
Efter vigseln var det middag och fest, riktigt god mat från En trappa upp :p och mycket trevligt sällskap!
Därefter fortsatte festen långt in på natten, då brudparet för länge sedan intagit Slottshotellet för natten (:
Återigen STORT grattis! 


Skönt att Tage fick en sån fin 25års dag med :D han var nog riktigt nöjd med att fira den genom att vara med då en av hans bästa vänner gifter sig (: och för att inte tala om festen som blev sen!

Var nog inte i säng förrän lite över fyra :p sen var vi nog uppe halv elva eller nått sånt xD En riktigt soft bakis dag har det varit med grymt fint väder! Vi alla har nog fått oss en väldigt tjusig bonnabränna idag :p (iaf jag och Tage har)

Tog ett tag innan vi var kördugliga att dra hem mot Blekinge, men vi var väl hemma vid typ fyra tiden. Jag var helt slut och tog mig en liten nap efter middagen.
Sen var jag faktiskt duktig och pluggade lite, har nu gått igenom en av fyra artiklar jag ska ha färdigt till på tisdag..blir till att lägga på ett kol imorgon!

Har också såklart ringt och grattat min älskade mor på mors dag <3 Hon verkade också haft en bra helg med mycket påtande i trädgården (: ska bli kul att se när jag kommer hem!

Nu efter en skön dusch, blir det till att slänga sig i sängen, upp för att påbörja sista praktikveckan imorgon! Sen är jag ledig en vecka innan det bär av mot Norrland!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar