tisdag 29 maj 2012

Slutbedömning och soffhäng

Idag tog jag rätt på tiderna :p 7-16 var det som gällde, med slutbedömning 11.15! Det gick riktigt bra, och blev klart godkänt!
Annars idag har det blivit lite morgonsamling, morgon gympa, vårdlagsmöte, tårtätande och pusslande (: en fin dag helt enkelt!
Jag och min handledare tog även en sväng ner till sjukhus shoppen! Där hittade jag lite smått och gott, nämligen rödglittrigt nagellack, handsprit, aloe vera lipsyl och nya nageldekorationer ^^


Hemma har det bara blivit en massa soffhäng! Känns som att idag varit sista dagen på praktiken då man hade bedömningen idag! Men jag har två pass kvar också sista gruppexaminationen i skolan på fredag, sedan är jag ledig en vecka innan Norrlandsresan!! :D

Har blivit mycket tv tittande, och resesuktande! Jag vill utomlands! Synd bara att Tage inte är sugen att åka för tillfället, annars hade min lediga vecka varit perfekt för en liten getaway!

Nu sitter jag och småtittar på Something New, chicflick som jag set innan..inte ens en särskilt bra sådan heller, meen det får duga tills jag ska gå och sova, vilket blir ganska snart -försöka få liite mer sömn än vad jag fått de senaste två nätterna!

Det har även mysts en hel del med Tage och Nima idag ^^ Nima har varit helt utslagen hela dagen både idag och igår..bara sover, myser och äter, hoppas hon inte är sjuk eller nått?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar