onsdag 23 maj 2012

Hårfärgning på G

Tänkte jag skulle försöka bli av med min fina utväxt lagom till bröllopet och Tages 25års dag, så nu sitter jag med huvudet fullt med blondering :p risken finns dock att det blir pippigult i botten ''/ återstår att se om det blev bättre, annars slänger jag i lite brun färg...fast hade ju velat vara lite ljusare i håret nu på sommaren. Får väl göra ett nytt försök en annan gång.

Har suttit och kollat youtube på hur jag ska använda mina nagelstickers som jag fick hem idag, ska bli spännande att testa :D
Jag är såå sugen på att köpa ett nagel kit och börja lära mig att göra förlängningar och annat :D så roligt att pilla med naglar ju! Kanske till och med bli rätt så bra att man kan ta en slant för att göra andras naglar ^^

Snart blir det nog att göra middag, såfort mitt hår är färdigt (: idag blir det vårrullar och ris n___n

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar