onsdag 23 maj 2012

Lagom sleten!

Är minst lika sleten som igår när jag vaknade, idag sov jag iaf en timme mer -vaknade av att posten kom. Då var jag ju tvungen att kliva upp för att se om mina saker har kommit, och det hade dem ^^ så blir till att åka ner till willys och hämta ut senare idag!

Nu ligger jag i soffan och vet inte riktigt vad jag ska göra..är jättetrött men vet inte om jag kan somna om "/

Nu behöver jag iaf inte stressa med att plugga casen som vi har imorgon! Satt inatt på praktiken och gjorde det, det gick mycket bra, det ena case fick jag i slutet veta hur man verkligen gjorde..bra att plugga på arbetstid ibland :D

Nu ska jag mysa med Nima och kolla lite på tv, sen får jag nog sätta igång med dagen, ska färga håret, hämta ut paket och lite så :)

Bild på sleten-Noran-deluxe :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar