torsdag 3 maj 2012

Härlig dag!

Än så länge en rätt lyckad dag trots att jag var sen till caset >.< jag hade skrivit att vi började 10 i min kalender, men tydligen började vi nio -__- men det gick bra ändå, läraren sa inget iaf. Och efter rasten så höll jag i min del av caset, och Sara räddade mig med en artikel om Borderline då jag inte hade hittat någon själv ^^

Sen hade vi lite lunch ute på gräsmattan (: riktigt skönt, men kan ju säga att det INTE passade med långbyxor idag xD blev lite hett om benen :p Men jag lyckades faktiskt få lite färg, det är ytterst lite..men skillnaden finns där! ;p

Sista lektionen hade vi ute, riktigt mysig att sitta på gräsmattan, dricka te och höra hur alla har det på sina praktikplatser (: Sen tog jag och Moa oss en promenad ner till stationen där vi tog hoppade på varsitt tåg :p

Har nu varit hemma ett tag, planerat lite middag..det blir laxwok med teriyaki (:
skulle egentligen dra mig ut i solen och springa..men jag känner mig helt slut, och mina fötter har ju mått bättre xD har fått massa skavsår av skorna jag hade idag >.< Men imorgon så blir det springtur efter praktikpasset, och förhoppningsvis lite fest på kvällen. Sen får det allt bli till att springa på lördag och söndag med, nu när jag latat mig i veckan xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar