måndag 7 maj 2012

Rörig dag

Har "jobbat" (varit på praktiken) 7-15.15 idag, och det har varit mycket att göra! Fullt med patienter och många som ska skrivas ut, så mycket att fixa runtom. Kändes väldigt rörigt där ett tag, men tror att allt löste sig tillslut (:

Har även fått en ny handledare idag, då hon jag hade innan har blivit sjukskriven ''/ men nu har det iaf löst sig, så har fått pussla om mitt schema lite, till och med lagt in två nattpass (: plus att jag fick ledig hela sista veckan innan jag åker hem till Sollefteå :D

Nu ska jag och Tage snart kila iväg och hämta mat, vi är tråkiga och beställer mat idag, men det går nog ner det med :p
Undra vad man ska hitta på till kvällen? Lär väl bli massa Greys ^^ tror jag ska klämma in lite träning med, orkar inte ut och springa, det får bli imorgon, men kan ju alltid hitta på något här hemma (:

33 dagar är det kvar tills jag åker mot Norrland ^^ och jag hoppas på att Tage bestämmer sig för att komma upp och hälsa på i sommar <3
Blir en bild på älskade lilla systerdottern Lo för att jag längtar efter att få träffa henne igen (och alla andra med förstås!)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar