torsdag 17 maj 2012

Go morron!

Kom upp i hyfsad tid idag...men jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på.. hade ju tänkt dra ner på stan och fixa lite, men upptäckte att allt har typ stängt >.< så typiskt..får kliva upp tidigt imorgon för att hinna innan praktikpasset!

Börjar kännas lite stressigt med allt som ska planeras och köpas, men antar att det lätt blir så när det är möhippa, bröllop och födelsedag inom loppet av en vecka. Förhoppningsvis hinner jag med allt som ska hinnas med!

Nu vette tusan vad jag ska hitta på istället..skulle varit skönt med en springtur, vädret ser dock lite ostabilt ut, lär börja regna när som helst! Ååh hoppas det börjar åska med! :D Jag har längtat efter sommarens första åskväder ^^ tycker det är så mysigt!

Haha, vi har så udda katter xD Chessie parkerade sig just på sin favoritplats..alltså min handväska :p
Och Nima har blivit ganska så kelen sen vi kastrerade henne, och därmed och lite knasigare :p innan har hon nästan aldrig velat ligga i en knä..men nu när hon är gosig så får man inte hålla på med något annat än att klappa henne :p



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar