torsdag 17 maj 2012

Nyduschad ^^

Så skönt att vara nyduschad ^^ ska nog ta och göra det ännu skönare och byta sängkläder med, det är nog en av de mysigaste sakerna som finns (fast helst ska sängkläderna vara torkade utomhus, luktar så gott), att krypa ner i en nybäddad säng, nyduschad n__n

Sitter och funderar på vad jag ska göra med mitt hår till nästa helg (bröllopet). Just nu lutar det åt att jag färgar det brunt igen, har ju ett paket stående i badrummet..har visserligen ett paket blondering kvar med. Men skulle helst vilja gå till frisör och blondera mig..så att det blir riktigt bra, men det har jag nog tyvärr inte råd med ''/ eller är det någon som vet en billig salong här i närheten? annars får det nog vänta tills nästa gång jag bestämmer mig för att bli blond.

Haha xD sitter och tittar på Chessie som försöker fånga en ljusreflektion från min dator..bara det att den är uppe i taket xD Så hon far runt här och piper och ser helt hysterisk ut :p

Fick en tjusig bild på lilla Lo idag ^^ saknar familjen där hemma <3 ska bli kul att snart komma upp och umgås :D det är bara ca 23 dagar tills jag är hemma!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar