lördag 5 maj 2012

Planer för kvällen?

nej du..det finns det inga av! Jag vill hitta på nått, ha nån liten hemmafest eller så..men så lär det inte bli då ingen kan typ, verkar det som.

Har just varit ute på promenad med Tage, vi var ute typ 50min, riktigt härligt fast att det blåste lite väl mycket. Vi tog oss ett varv på kyrkogården, riktigt fint var det. Detta är vid minneslunden (:


Dom hade en jättestor fin damm där, med lite vattenfall. Men dom hade behövt se efter den lite bättre så hade det varit ännu finare..kanske till o med slänga i någon fin fisk där ^^ Men i övrig var kyrkogården väldigt välskött och fin! (:

Nu vet jag inte riktigt vad som händer, ska väl snart göra iordning lite mat. Men sen vet jag inte, vill som sagt hitta på nått ikväll men jag har ingen aning om vad ''/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar