onsdag 30 maj 2012

Bakning pågår!

Har just varit och storhandlat med Tage <3 blev som vanligt en massa saker vi inte skulle ha..men men, vi ska ju fylla upp frysen så att Tage har mat när jag är uppe i Norrland :p

Vi hann precis in innan regnet kom med!
Nu håller jag på att baka för fulla muggar, ska göra tre satser med muffins! Två ska jag ha med mig till praktiken imorgon då det är min sista dag (: Och en är till Tage ^^


Känner att jag skulle varit duktig tidigare idag och tatt mig ut på en springtur! Men lat som jag är så sköt jag upp det >.< får väl verkligen ta igen alla missade springturer nästa vecka då jag är heelt ledig och inte har nått annat att skylla på :p

Fick sluta vid ett idag på praktiken för att nästan all personal skulle iväg på avdelningsmöte. Så har suttit hemma sedan ett och mest inte gjort någonting! Vet inte alls vad jag egentligen slösat mina timmar på? Harpan och Americas Next Top Model? :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar