fredag 30 augusti 2013

Ledig helg!..eller?

Det var riktigt kämpigt att ta sig ur sängen imorse! Och för att inte tala om kallt (kan ju bero på att värmen inte verkar va påslagen då elementen är iskalla)! Men, jag tog mig upp och iväg till jobbet. Såg fram emot helgen ledig i nya lägenheten efter fem arbetsdagar på raken. Men nu är det så att vi har en liten förkylningshistoria vandrandes på avdelningen, typ hälften av personalen är sjuka känns de som ''/ så det var som lite kort om folk i helgen,  så jag tog på mig helgtjänstgöring :p kommer vara tufft på söndag när man tuffat på i sju dagar i sträck, men sen är jag ju ledig måndag och tisdag istället (:

Dagen har iaf gått bra fast jag varit så trött. Hade även idag fantasier om att bara tippa i säng när jag kom hem för att se någon film och sova lite. Men så blev de inte, blev ju lugnt på så vis att jag placerade mig i fåtöljen framför en film, Charlie St. Cloud, och nu är jag halvvägs in i The Lucky One. Så än har det inte blivit någon sömn, men kan sitta uppe rätt länge eftersom jag kan ta sovmorgon imorn ;)

Måste ju förresten lägga upp bilderna vi tog uppe på Hallstaberget när vi var där för en springtur i lördags morse (: Riktigt häftigt med så mycket dimma över hela stan :p



Får väl ha en liten referensbild för er som inte varit på Hallstaberget ;) Det här brukar man se där uppifrån


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar