fredag 9 augusti 2013

My day off

Tog en liten sovmorgon, och var uppe ett bra tag innan jag tog mig ut i spåren. Blev ett uppehåll då jag bytte om, men när jag snörat på mig skorna och gått utanför dörren bara vräkte det ner med regn. Så vände å satte mig i soffan ett tag och väntade på att det bara skulle duggregna. Blev iaf 5km framfotsteknik...jisses vilken skillnad! Tog riktigt mycke i vaderna (som jag redan hade träningsvärk i) och det gick bara så mycket lättare! Så nästa lediga dag ska jag köra en längre runda :D

Nu har jag tagit en härlig dusch och varit på ICA, så nu har jag taklampa och brandvarnare som funkar ;p glömde dock att köpa frukt >.<
Detta är min mys-outfit idag ^^ tröja köpt på H&M, byxor köpt på Urkult från Beauty by India (: ignorera röran i bakgrunden xD

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, titta på mer Orange is the new black iaf ^^ sen är jag lite sugen på att rita, så det blir väl att slå två flugor i en smäll ;p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar