torsdag 15 augusti 2013

Trött-torsdag

Idag var det inte alls kul att kliva upp ur sängen! Gjorde mig iordning som en zombie här, med tanken att idag kan jag ta lite friskvård, gå hem en timme tidigare, vila lite, och sedan lägga mig tidigt för att sova ut.
Men när jag väl kom till jobbet och fick mig en kopp kaffe, så blev jag lite piggare, också har det hjälp att det varit lite att göra idag (: har dessutom fått mig lite tårta..så på mig går det ingen nöd att det inte blev nån lunch ;p

När jag kom hem gick jag direkt till Ica, handlade massor, och ändå var jag inte riktigt säker på vad jag vill ha till middag. Har som inte haft nån vidare aptit de senaste dagarna, inte känner mig hungrig, och inte sugen på nått förutom att jag varit törstig.

Annars har det inte hänt mycket här hemma, har suttit och kollat efter klösmöbel till katterna, också har jag kollat blocket efter kattunge ^^ är såå sugen på en tredje n__n men vi får väl se hur det blir med den saken.
Man saknar ju som dom där knasiga lurvbollarna ^^

Sen blev jag plötsligt väldigt trött, tog mig en nap...på en och en halv timme >.< när jag vaknade kändes det som att klockan skulle vara mitt i natten, alltså mer sleten när jag vaknade än innan.

Imorgon är jag ledig inför lite helgjobb, men blir rätt tidig uppstigning ändå, jag ska nämligen ut på lite äventyr imorgon ^^ avslöjar inte mer än så än så länge, detaljer kommer nog i helgen ;) Ska bli spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar